Membeli MealShakes Sambil Beramal

Assalamualaikum semua..
berita baik buat semua.. tibala masanya kita menolong anak2 yang miskin & xberkemampuan melalui program yang baru dilancarkan oleh Shaklee iaitu Shaklee Cares for Our Children. Sambil membeli, kita beramal.

Sepanjang bulan September, setiap belian promosi MealShakes Beli 3 PERCUMA 1 canister MealShakes 544gram berharga RM113.75,  10% daripada jualan akan disumbangkan kepada 2000 buah rumah anak2 yatim & tak berkemampuan untuk setahun akan datang.

Membeli MealShakes Sambil Beramal

Dalam pada anda mendapatkan yang TERBAIK utk anak @ ahli keluarga anda, anda secara tidak langsung membantu kanak2 lain juga sihat dengan mendapatkan nutrisi secukupnya bagi meneruskan kehidupan.
Anda telah mengambil langkah bijak dengan berjimat pabila membeli set Promo MealShakes. Jimat dari segi mendapat 1 tin percuma & paling penting, jimat wang anda dilaburkan untuk kos perubatan anak anda.

Dengan MealShakes, InsyaAllah kesihatan anak anda lebih terjamin, sembelit hilang, sentiasa fokus, tiada lagi memilih makanan @ tidak berselera makan. Kanak2 yang berkelayakan juga mendapat manfaat yg sama.. banyaknya pahala anda..
Sesungguhnya anak2 lah pewaris kita nanti.

Teringat pepatah mengatakan: "Kita tidak mewarisi bumi ini dr nenek moyang kita.. sebaliknya kita meminjamnya dari anak2 kita" Walaupun pepatah ni tiada kaitan secara terus.. fikir2kan.. betapa pentingnya anak2 ini sehingga bumi ini kita pinjamkan dari mereka.. jaga mereka sebaiknya.

Pada anda yang ingin mengetahui lebih lanjut berkenaan MEALSHAKES, boleh klik pada perkataan mealshakes itu.

Jom sama2 kita beramal (bersedekah).. "sesungguhnya tidak jatuh miskin sesiapa yang bersedekah"

Hubungi saya jika anda ingin mendapat set Promo Mealshakes.. 1 set.. 2 set? Terpulang pd anda.. ingat! Satu keluarga boleh mengambil MealShakes. Dari bayi (yang menyusu susu ibu melalui ibunya) hingga ke warga emas. Untung & menguntungkan kan??


TAWARAN ISTIMEWA!! FREE LIFETIME MEMBERSHIP JIKA ANDA MEMBELI 2 BOTOL VIVIX @ 3 KOTAK COLLAGEN POWDERHUBUNGI SAYA
INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMEN2 LAIN YANG SESUAI UNTUK ANDA DAN KELUARGA? @
INGIN MENJANA INCOME 4-5 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN DUDUK DI RUMAH?
HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT::
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 915474
NIZA
SMS/WHATS APP: 013 - 584 9326
COD: LANGKAWI
FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...