BERTENAGA BERPUASA BERSAMA SHAKLEE

Minggu depan dah masuk Ramadhan, bermulalah umat Islam seluruh dunia berpuasa.. Alhamdulillah, kita diberi peluang sekali lagi oleh Allah S.W.T bertemu dengan Ramadhan bulan yang penuh keberkatan ini. 
Dah bersedia nak berpuasa ke? Yang gastrik, anak-anak yang baru nak mula nak belajar berpuasa tu jangan risau. Dikesempatan ini saya ingin memberi sedikit informasi tentang beberapa suplemen Shaklee yang dapat membantu kita kekal cergas, bertenaga dan tidak terhidrasi pada waktu siang. Dengan Set Berpuasa Shaklee anda pasti kekal cergas dan bertenaga sampai petang. Insyaallah dengan Izin-Nya.

Bagi ibu-ibu yang menyusu takut susu merudum pun jangan risau. Set berpuasa shaklee juga sangat membantu dalam mengurangkan masalah penurunan penghasilan susu semasa berpuasa nanti.

Kekurangan nutrien dan mineral dalam badan menjadikan kita
>> keletihan
>> mengantuk
>> kurang daya tumpuan
>> kurangan daya ingatan
>> kurang bersemangat

Apa dia ye Set Berpuasa Shaklee yang glemer sangat dan meletup-letup ni. set Berpuasa Shaklee atau lebih dikenali dengan set Mighty 3 Gems.

Set Mighty 3 Gems Shaklee terdiri daripada:

1.         ESP (Energizing Soy Protein)
2.        Meal Shakes
3.        Performance Drink

Camne supplemen2 ni boleh membantu kita menghabiskan puasa dengan sempurna @ bertenaga serta cergas? Jom kita tengok fungsi setiap satu supplemen dalam set Mighty 3 Gems ni. 

·                     ESP (Energizing Soy Protein) - Sumber protein lengkap dengan 9 asid amino membuat anda rasa kenyang dengan lebih lama, mengekalkan paras gula normal dalam darah, kerana indeks glisemiknya yang rendah, memberi tenaga yang berpanjangan dan menjadikan badan kurang letih di samping menjadikan kulit semakin cantik, gebu dan berseri.

·                     Meal Shakes - Sumber multivitamin yang terbaik. Apabila kita puasa, kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi. Diperkaya dengan 19 jenis vitamin & mineral. Tinggi kandungan kalsium, serat dan proteinnya. Rendah lemak, kolesterol & sodium. Ia memberikan tenaga, menyokong sistem imun juga mengekalkan kesihatan secara menyeluruh. Pengambilan ketika bersahur memastikan pengamalnya terus kekal fokus. 

·                     Performance Drink -  Minuman seperti isotonik tanpa gas. Ianya bagus dalam mengelakkan dehidrasi kulit kerana ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan dan justeru badan kekal rasa segar. Dengan itu, anda tidak akan mudah dahaga. Digalakkan juga diambil semasa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.

Set Might 3 Gems Shaklee sangat jimat kerana ia bukan sahaja boleh diambil oleh ibu, tetapi seisi keluarga. Senang, cepat dan lazat.
Rasai sendiri keistimewaan minuman bancuhan set Mighty 3 Gems ini. Dapatkan sekarang & semoga puasa anda kali ini lebih bermakna. Dapat melakukan rutin harian dengan lebih hebat. 
Selamat berpuasa & penuhi Ramadhan ini dengan amalan-amalan rohani. Semoga kita semua kekal cergas untuk melakukan ibadah puasa & ibadah2 sunat lainnya. InsyaAllah

DAPATKAN SET MIGHTY 3 GEMS ANDA


INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMEN2 LAIN YANG SESUAI UNTUK ANDA DAN KELUARGA? @


INGIN MENJANA INCOME 4-5 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN DUDUK DI RUMAH?

HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT::
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 915474
NIZA
SMS/WHATS APP: 013 - 584 9326
COD: LANGKAWI


FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...