Susah Nak Telan Vitamin2 Shaklee?

Assalamualaikum semua.
Banyak kali juga saya dpt komen dr kawan2 @ pelanggan tentang saiz vitamin2 Shaklee yang mana diorang ckp xleh nk telan..
Nampak pada saiz mmg besar kan? Ye la jika compare dgn vitamin yg d berikan kementerian kesihatan utk preggy moms.. kecik yg amat. Ha! Nk banding ngn saiz panadol pn, besar lagi vitamin2 Shaklee...

Ok! Saya hanya refer pada 3 vitamin sj kali ni.. bkn semua vitamin Shaklee besar2.
VITALEA
Yang paling besar sekali ialah Multivitamin Vitalea - yang kaler hijau tu. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang disarankan oleh RDA.
Jika anda tak boleh nak menelannya sebiji terus, anda boleh:
~patahkan 2 & telan bsama air
~biarkan ia melarut di dlm air, kemudian minum.
Ianya sgt cepat melarut.
Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan VitaLea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Nah! Menarik kan?

VITAMIN C 
Vitamin kedua terbesar saiznya - yang kaler putih-kelabu. Setiap tablet vitamin C mengandungi 500mg vitamin C dan dibebaskan 100mg setiap jam kedalam tubuh kita. Istimewakan? "Sains Pembebasan Berterusan secara Semulajadi" vitamin C telah direka khas oleh Shaklee. Tahukah anda vitamin C merupakan vitamin larut air & yg tidak digunakan akan keluar bersama air kencing @ peluh. Jika ianya telah diteknologi kan untuk dilepaskan setiap jam..maka beruntungnya badan kita, mendapat bekalan vitamin C setiap jam utk 5jam.
Antara Keistimewaan vitamin C:

  • ~membentuk kolagen
  • ~memperbaiki simptom pendarahan
  • ~meningkatkan sistem daya tahan badan
  • ~memerangi kanser - merupakan anti-oksidan, merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan kanser
  • ~mencantikkan kulit
  • ~mengekalkan kolesterol sihat
  • ~memperbaiki insomnia

 Solusi jika anda tdk dpt menelan sebiji terus, boleh dipatahkan 2 @ dilarutkan dlm air. Namun syg sekali.. teknologi pelepasan setiap jam tidak berlaku dlm keadaan ini. Jika anda ingin manfaatnya berpanjangan, cuba2 slow2 utk menelan sebiji terus.

OSTEMATRIX 
Pil berwarna putih bersih. OsteMatrix merupakan pil kalsium yang paling seimbang dengan memastikan kadar penyerapan adalah 99%. Ianya diperkayakan (antara lainnya) dengan Magnesium, Zinc & vitamin D.
1biji membekalkan 250mg kalsium. Dewasa tak kira lelaki atau wanita memerlukan 1000mg kalsium sehari. Begitu juga ibu mengandung & menyusukan bayi. Tahukah anda, bayi (samada dlm kandungan @ yang sedang menyusu) mengambil kalsium dari ibu untuk membantu mereka membesar. Jika ibu-ibu tidak menambah kalsium, maka sedikit demi sedikit kalsium ibu berkurangan & akan mengakibatkan mudah mendapat osteoporosis @ paling mudah, cepat lenguh2, @ cramp pada yang hamil.
1 tablet OsteMatrix = 1 gelas susu TINGGI kalsium = 80 biji badam
Antara Keistimewaan OsteMatrix:

  • ~menguatkan tulang
  • ~meperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
  • ~meringankan stress
  • ~memperbaiki hiperaktiviti perut & gastrik
  • ~memperbaiki masalah haid

4 biji (1000mg) banyak untuk ditelan sekaligus? Percayalah..ianya tidak sesukar sangkaan anda kerana ianya adalah tablet mudah telan, dengan permukaan yang licin & tidak berbau.
OsteMatrix Mudah Ditelan
kat botol pun dah cakap siap2.. MUDAH DITELAN ;) 

Saya mengamalkan ketiga-tiga vitamin ini. Paling saya suka ialah OsteMatrix. sebelum menjadi sebahagian dari keluarga Shaklee, saya sudah amalkan OsteMatrix. Bayangkan dengan keadaan sarat mengandung hanya menuggu hari, masih mampu berkejaran di area Jalan TAR kerana menguruskan urusan tertangguh. nanti saya ceritakan pengalaman saya bersama OsteMatrix. saya memang jatuh chenta sama dia! *wink wink*


JIKA ANDA INGIN MENDAPTKAN KETIGA-TIGA VITAMIN INI, @

INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMEN YANG SESUAI UNTUK ANDA DAN KELUARGA?

INGIN MENJANA INCOME 4-5 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN DUDUK DI RUMAH?

HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT::
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 915474
NIZA
SMS/WHATS APP: 013 - 584 9326
COD: LANGKAWI


FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...