Promosi Berganda di Bulan September

Assalamualaikum pembaca blog Precious Vitamin..

Sweet September is here.. wah!wah!wah! seronoknya bulan ni.. xdisangka2.. Shaklee dengan bermurah hati buat dua promosi sekaligus.. Promosi Berganda di Bulan September ;)

Collagen Powder Beli 6 PERCUMA 1
&....
MEALSHAKES Beli 3 PERCUMA 1!

xpernah2 dibuatnya Shaklee promosi beli 3 percuma 1.. gila kentang punya promosi! jimat berganda2..

Sweet September vs Double Promotion.. apa yang menarik?

1. Penggunaan berterusan Collagen Powder mmg akan membuatkan pengamalnya menjadi saaaangat sweet di mata org yg melihatnya dan juga si beauty pn akn merasai ke-sweet-an yang berlaku pada diri beliau.. xcaya? cmne nk caya kalu xtry.. cuba la untuk rasai kesannya.

2. owh! mealshake mmg sweet rasanya.. disamping bau @ perisa french vanilla yang sgt sweet itu.. Mealshake bleh di campur, dibancuh dengan apa jua minuman kegemaran anda. sesuai untuk semuaaaaa golongan: kanak2 -> remaja -> dewasa -> senior -> veteran.. xkira lelaki ke perempuan ke.. semua boleh minum Mealshake ni.

Collagen Powder Shaklee adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, iaitu sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah.
Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, iaitu sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolage pada lapisan dermis dengan berkesan.

Ujian klinikal telah terbukti berkesan keatas penampilan kulit pengamalnya sebanyak 71% dengan penggunaan berterusan selama 8minggu!!

MealShake Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Mengandungi lactalbumin yang merupakan organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke golongan warga emas. Ia menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk pertumbuhan tulang dan sel-sel untuk proses membesar. Ia juga kaya dengan  serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, MealShakes Shaklee merupakan pilihan BIJAK!

Jangan lepaskan peluang keemasan berganda bulan September ni.

Dapatkan Promosi September:: COLLAGEN POWDER  Beli 6 PERCUMA 1 &/@ MEALSHAKE  Beli 3 PERCUMA 1 sekarang!!
@ anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan 1, 2, 3, 4 @ 5 kotak collagen powder.
MealShake juga bleh dibeli 1 @ 2 canister. pesan saya, Jangan lepaskan Promosi Julung2 kali Mealshake ni.. sangat sangat sangat berbaloi. kenapa beli 2 jika harga promo lebih menjimatkan?


TAWARAN ISTIMEWA!! FREE LIFETIME MEMBERSHIP JIKA ANDA MEMBELI SEKURANG2NYA 3 KOTAK COLLAGEN POWDER. HUBUNGI SAYA

INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMEN2 LAIN YANG SESUAI UNTUK ANDA DAN KELUARGA? @


INGIN MENJANA INCOME 4-5 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN DUDUK DI RUMAH?

HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT::
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 915474
NIZA
SMS/WHATS APP: 013 - 584 9326
COD: LANGKAWI


FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...