Makan GLA Complex jumpa Cyst..

Makan GLA Complex jumpa Cyst..
Ayat ni boleh dibaca dlaam 2nada... terkejut & salahkan GLA.. Makan GLA Shaklee la ni aku dapt Cyst.. @
Alhamdulillah, dengan makan GLA, penyakit kronik iaitu cyst berjaya ditemui. Jika tidak entah berapa lama lagi cyst mengambil masa untuk ditemui & sejauh mana lagi "ia" boleh membesar..

Perlu kita tahu penyakit2 serius, dalam kes ni, cyst tak terjadi dengan mudah.. ianya mengambil masa yang agak lama. Umpamaan yang mudah, adakah kerana anda makan manis2 selama 2bulan, pergi doktor untuk cek & terus disahkan kencing manis? tidak bukan?

Kali ni saya copy paste dari facebook Super Vitamin Shoppe:

Testimoni Gla complex:makan GLA Complex jumpa cyst??
Ini testimoni hebat pengguna GLA Complex. Nama dia kak aishah, ambil gla complex pd mulanya sebab period dia dah 10bulan tak datang.Dan dia pun tengah usaha nak hamil lagi sekali.Lepas ambil GLA baru 2 minggu je,perut dia sakit dan senak.Terus jumpa doctor,doctor kata dia ada csyt yang dah besar 5cm!Tanpa sedar rupanya cyst tu dah 2tahun usianya.
Kalau dia tak ambil GLA Complex, memang dia takkan tau yang dia ada cyst.pikir logik lah,takkan lah baru ambil GLA 2minggu,cyst pun muncul dan sebesar 5cm.
Kata doctor lagi,nasib baik akak ni cepat kalau tidak masalah yg akak ni alami boleh menyebabkan cancer..tambahan pula doctor juga sahkan peranakan akak ni juga bengkak.
♡♡Ni pesanan saya yerrr..kalau rasa lepas makan GLA complex, akak2 semua sakit perut... pergi jumpa doctor terus. Manalah tau selama rupanya ada masalah dalaman lain.
Bila makan GLA baru dapat kesan. Shaklee ni bukan ubat tapi supplement. Supplement tu apa? Nama pun makanan tambahan. Dah 50tahun pun shaklee ni. Terbukti selamat,bukan organik atau sintetik tapi semulajadi.






Makan supplemen biarla berilmu.. Begitu juga dengan SID kita, org yang kita beli supplemen tu biarla berilmu & bertanggungjawab. 



Jika anda ingin dapatkan GLA Complex anda, kini lebih mudah, anda boleh order sendiri. Kemudian hubungi saya untuk konsultasi. 


TAWARAN ISTIMEWA!! FREE LIFETIME MEMBERSHIP JIKA ANDA MEMBELI 2 BOTOL VIVIX @ 3 KOTAK COLLAGEN POWDERHUBUNGI SAYA

INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMEN2 LAIN YANG SESUAI UNTUK ANDA DAN KELUARGA? @


INGIN MENJANA INCOME 4-5 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN DUDUK DI RUMAH?

HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT::
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 915474
NIZA
SMS/WHATS APP: 013 - 584 9326
COD: LANGKAWI


FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...