Kelebihan & Keistimewaan Collagen Powder Shaklee

Hari ini, tak kira lelaki atau wanita semuanya mementingkan kecantikan juga penampilan yang menarik terutama pada kulit wajah. Ada yang sanggup membelanjakan beribu-ribu semata-mata untuk cantik. Antara produk yang sinonim dengan kecantikan adalah Kolagen. Apa saja yang berkaitan dengan Kolagen, pasti ada ade peminatnya. Kelebihan & Keistimewaan Collagen Powder Shaklee.

Tahukah kita? Semakin kita menginjak ke usia tua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin mengendur. Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti sinaran matahari, radikal bebas diudara, air dan nutrisi, merokok dan lain2. Mahukah kita tua SEBELUM waktunya? tentu sekali sesuatu yang wajib dielakkan. Jesteru itu, Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut2.

Apakah yang dimaksudkan dengan Kolagen?
Kolagen adalah protein yang terdiri daripada asid amino yang khusus iaitu prolin, hidroxyprolin dan juga arginine yang di dalamnya merupakan binaan struktur karbon, oksigen dan hydrogen.

Badan manusia merangkumi hampir 30% protein yang terdiri daripada kolagen yang didapati hampir dalam kesemua anggota badan terutamanya di dalam tulang, tendon dan juga ligament. 

Collagen Powder Shaklee adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari Sisik Ikan Merah. Apa faktor yang menyebabkan ianya bermutu tinggi adalah kerana Ikan Merahnya hidup di lautan dalam yang sejuk, yang kedalamnya mencecah 4,000 - 6,000 meter di bawah paras laut. Dikatakan Ikan Merah yang hidup di kedalam ini mempunyai sifat yang tahan lasak dek kerana tekanan yang diterimanya dari persekitaran. 

Collagen Powder Shaklee adalah sangat rendah dari segi berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam unit Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. 

Collagen Powder Shaklee bukan sekadar Kolagen

Collagen Powder Shaklee lebih dari sekadar kolagen. Ramuan tambahan di dalamnya, mempunyai 3 fungsi utama iaitu keanjalan, penghidratan dan antioksidan
Ia mendapat Kolagen dari sisik ikan merah yang merupakan sumber kolagen premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapanyang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan. 

Ekstrak biji Camellia Japonica
Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

Ekstrak Pfaffia
Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camillia Japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat jumlah air yang banyak, asid hyauluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

Elastin dari Kolagen Ikan
Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik, Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

Vitamin C dan Vitamin B
Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.
Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

Ekstrak Kekerang
Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting didalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

Lactobacillus Acidophilus
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

Tujuh ramuan utama termasuk biji Camillia Japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar. 


Dengan Collagen Powder Shaklee, anda akan Tampak Lebih Muda Berseri

Kolagen amat bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula juga menjadikan rambut bersinar dan sihat.

Kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut. Penggunaan berterusan akan menjamin kulit anda sentiasa lembab & lebih anjal.

Kuku yang mengandungi kolagen akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat. 

Dengan Kolagen yang mencukupi, akan membantu menghilang tanda penuaan. Maka tak terjadi tua sebelum waktunya. 


Dengan Collagen Powder Shaklee, anda akan Rasa Lebih Muda Menawan

Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti tulang perlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan ianya menjadi rapuh.

Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi.

Kolagen baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot ma supaya tetap anjal.

Kolagen memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. Penting untuk anda menentukan agar otak mendapat manfaat kolagen agar minda tetap dalam keadaan baik apabila kita mengenjak usia. 

Kelebihan & Keistimewaan Collagen Powder Shaklee::

Anti Penuaan
Mengecilakan liang pori-pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis-garis halus

Melembap
Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal pada muka

Mencerah
Mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata

Menegang
Membantu menegang dan menganjalkan payudara. Amat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan bayi mereka juga apabila wanita menginjak usia 

Menyubur
Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang, tebal dan bersinar

Meningkatkan Pergerakan
Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang

Mengembalikan Keanjalan
Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut


Keberkesanan Collagen Powder Shaklee

Kajian klinikal oleh para saintis Shaklee menunjukkan bahawa kulit manusia bertambah baik sebnayak 71% selepas penambilan Collagen Powder Shaklee secara berterusan untuk tempoh 8 minggu.

Ia menambah baikkan dari segi kelembapan, keanjalan, kehalusan, kedutan dan juga kecerahan wajah.

Kelebihan Collagen Powder Shaklee berbanding produk Kolagen lain di pasaran::

1.       Paling utama pastinya Collagen Powder Shaklee 100% daripada ramuan semulajadi yang hebat, selamat digunakan, tiada perisa, tiada pemanis, tiada pewarna dan tiada pengawet.

2.       Sangat mudah melarut dalam air, senang dibawa ke mana sahaja kerana dipek dalam individu sachet dan mudah diambil.

3.       Rasanya yang sangat sedap. Anda boleh membancuh Collagen Powder Shaklee bersama jus kegemaran anda, ESP dan MealShake. Tidak ketinggalan boleh dibancuh bersama Vivix @ Performance Drink.

Tips istimewa untuk anda:
ü  Waktu pagi merupakan waktu terbaik menyerap nutrisi ke dalam badan.
ü  Malam merupakan waktu untuk membaiki sel2.
ü  Pilihan anda samada ingin menikmati Collagen Powder Shaklee awal pagi @ malam sebelum tidur. 


Testimoni Collagen Powder Shaklee

Ramai yang telah mengamalkan Collagen Powder Shaklee amat berpuas hati dengan kesan keatas diri mereka. Di sini kita lihat beberapa testimoni pengguna Collagen Powder Shaklee. 

Pigmentasi & jeragat beliau berkurangan malah hampir hilang sepenuhnya, manakala kulit wajah beliau semakin cerah & tona lebih sekata. Nampak kulit wajah beliau lebih anjal, gebu & lembap. 

Makcik ni nampak jauh lebih muda dari sebelum menggunakan Collagen Powder Shaklee. Wajah lebih cerah, garis2 kedut mula menghilang, tona lebih sekata. 

Pigmentasi & jeragat beliau hampir tak kelihatan. Kulit wajah lebih cerah berbanding sebelum. 



Jika anda mengalami masalah berkaitan kulit wajah, sama ada 
pigmentasi, 
jeragat, 
kedut2 halus di sekeliling mata, 
garisan di dahi, 
tona kulit tidak sekata, 
masalah sendi, 
payudara kendur, 
kulit menggelebeh, 
rambut bercabang dan gugur, 
kuku kepucatan, 
Ayuh dapatkan Collagen Powder Shaklee sekarang. Dijamin bernilai untuk wang anda! 

Lebih istimewa bulan September ni, kerana COLLAGEN POWDER SHAKLEE sedang dalam promosi. Beli 6 PERCUMA 1 kotak.


TAWARAN ISTIMEWA!! FREE LIFETIME MEMBERSHIP JIKA ANDA MEMBELI SEKURANG2NYA 3 KOTAK COLLAGEN POWDER. HUBUNGI SAYA

INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMEN2 LAIN YANG SESUAI UNTUK ANDA DAN KELUARGA? @


INGIN MENJANA INCOME 4-5 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN DUDUK DI RUMAH?

HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT::
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 915474
NIZA
SMS/WHATS APP: 013 - 584 9326
COD: LANGKAWI


FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...