Hebatnya ViViX, si Tonik Ajaib

Sempena bulan Vivix, jom kita ketahui bagaimana vivix bertindak ke atas sel badan kita. Kenapa ia digelar “Tonik Ajaib”. Kenapa ia 10x ganda lebih hebat & berkuasa dari resveratrol.

Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi  polifenol dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada Poligonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi dan Lobak Ungu. Di dalam kajian klinikal yang telah dilakukan, menunjukkan ramuan di dalam Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular melalui empat mekanisma utama.

Mari kita lihat apakah empat mekanisma utama itu;

1. Melindungi dan Memperbaiki Sellular DNA

~ Setiap hari, sel-sel dalam tubuh kita diserang oleh hampIr sejuta serangan yang boleh merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik dan menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi-fungsi sel.

2. Memberi Impak Positif Kepada Pengawalan Genetik

 ~ Di dalam satu penemuan utama, menunjukkan ramuan di dalam Vivix boleh membantu mengaktifkan satu kawalan genetik utama yang menolong melambatkan proses penuaan pada tahap sellular.

3. Menggalakkan Biogenesis (Pembentukan Baru) Mitochondria

 
~ Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel yang berfungsi menjana tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun maka, fungsi sel akan turut sama menurun. Dan di dalam kajian yang telah di lakukan menunjukkan ramuan Vivix boleh menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Melambatkan Pembentukan Protein AGE ( Advance Glycation End products)

~ Penimbunan protein AGE, boleh menyebabkan kerosakan pada tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel. Ramuan Vivix adalah 10kali lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE.


Dalam bahasa mudahnya, Vivix boleh membantu melindungi dan membaikpulih sel pada tahap DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.


Kebaikan Vivix Shaklee

1.         Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan
2.        Memelihara keseluruhan kesihatan
3.        Perlindungan antioksida yang sangat baik - awet muda
4.        Membantu anda merasa lebih bertenaga
5.        Mengurangkan risiko kanser
6.        Membantu pesakit diabetis
7.        Memelihara kesihatan jantung
8.        Membantu memelihara kesihatan otak
9.        Menguatkan kesihatan sendi
10.      Menguatkan sistem imun

Jangan lepaskan peluang untuk memiliki sebotol Vivix. Jadikan konsep 1 rumah 1 vivix. InsyaAllah, dengan izinNya, kesihatan kita bertambah baik, dapatla tunaikan ibadah kepadaNya dengan sempurna. Amalan2 wajib/sunat adalah ibadah & jgn lupa berkerja juga adalah ibadah. Semua perkara adalah ibadah, dengan niat yang betul, semua kerja akan dapat pahala. Untungnya.

Julai ni, Shaklee bermurah hati nak bagi 1 botol vivix percuma dengan pembelian 6 botol vivix. Jadinya beli 6 dapat 7.. untung lagi.. nak lagi untung, daftar keahlian dengan pembelian 1 set promo vivix ni, dapat:
=> KEAHLIAN SEUMUR HIDUP PERCUMA.
=> CASH BONUS PADA PERTENGAHAN BULAN DEPAN.
=> PENGHANTARAN PERCUMA.
=> BELI DENGAN HARGA AHLI.
@

Anda juga LAYAK mendapatkan manfaat di atas dengan pembelian 2 botol vivix.

DAPATKAN VIVIX ANDA DI SINI


INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMEN2 LAIN YANG SESUAI UNTUK ANDA DAN KELUARGA? @


INGIN MENJANA INCOME 4-5 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN DUDUK DI RUMAH?

HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT::
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 915474
NIZA
SMS/WHATS APP: 013 - 584 9326
COD: LANGKAWI


FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...